معرفی پروژه های ساختمانی

ساخت وبلاگ

امکانات وب

سوله نو یا دسته دوم | وجود افراد خبره و متخصص در هر شغل و حرفه ای باعث به وجود آمدن کیفیت و پیشرفت آن می گردد.به ارزان تمام کردن تکیه نمایید نه ارزان خریدن … در هنگام خرید سوله دست دوم کاملا دقت کنید ، گاهی ممکن است سوله دست دوم با قیمت کمتر نسبت به سوله نو بخرید ولی وقتی هزینه های نصب ، هزینه ی پیچ ، هزینه ی جرثقیل و هزینه های جانبی را محاسبه کنید سوله دست دوم خریداری شده حتی از قیمت سوله نو بیشتر تمام شود.

سوله نو یا دسته دوم

در خیلی موارد اصلا این سوله دست دوم نیست و با اسم دست دوم فروخته شده است این سوله ها از ورقهای غیر قابل استفاده لوله های گاز و تانکر های اسقاطی ساخته میشود و عده ای با این ورقها اقدام به تولید سوله نموده و با نام سوله دست دوم بفروش میرسانند.

 

تفاوت سوله نو با دسته دوم

۱-سوله نو با محاسبات مهندسی و متناسب با متراژ زمین شما ،مناسب برای بار باد و بار برف و اقلیم منطقه ایی شما و طبق خواسته شما و زیر نظر خودتان در سوله سازی ساخته میشود .

۲-سوله های دست دوم واقعی نیز به لحاظ وزنی خیلی با صرفه نیستند.

۳-سوله سازان طبق آیین نامه و ضوابط باید حداقل ۲۰ سال ایستایی سازه را تضمین نمایند.

۴-در سالن های دست دوم مبلغ هزینه حمل و پیچ و مهره و نصب به عهده خریدار سوله بوده و تحویل درب کارخانه می باشدکه ابتدا تمام خریداران قیمت ارائه شده را با کارخانه ساخت سالن های نو مقایسه می نمایند و دچار اشتباه در پرداخت هزینه می شوند .در صورتی که کارخانجات سازنده نو قیمت ارائه شده با نصب و پیچ و مهره و تحویل سازه می باشد.

۵-در سوله دست دوم گاها به صورت متری سالن به فروش می رسد و مقدار وزنی آن از سالن های ساخت کارخانجات تولید سوله به صورت نو کمتر می باشد و آهن به صورت کیلوئی به فروش نمی رسد بلکه به صورت متری قیمت داده میشود.حتما دقت کرده و وزن سازه را کنترل نمایید.

۶-در فروش سوله دست دوم فروشنده مسئولیتی در خصوص نصب و مسائل فنی سوله ندارد.

۷-سوله نو دارای دفترچه محاسبات واقعی و متناسب با شرایط اقلیمی و نوع کاربری ساخته می شود و در آن مهندس محاسب ، ناظر و سازنده موظف به اجرای صحیح آیین نامه ها هستند.

شرکت شایان سازه، مفتخر است با همکاری کادری مجرب و استفاده از تجهیزات به روز خود، در کنار گروه تحقیق و توسعه، آماده ارائه خدمات طراحی، اجرا و راه اندازی سازه های فلزی سبک و سنگین، سوله و انبار، دکل های مخابراتی و انتقال برق، مخازن تحت فشار، سازه های فلزی بلند مرتبه و انواع ساختمان های فولادی باشد

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 269 تاريخ : چهارشنبه 15 اسفند 1397 ساعت: 16:22

در این مطلب قصد داریم تا شما را با اینکه چه ورزش هایی در بهبود سرطان موثر است؟ آشنا سازیم با ما همراه باشید : قوی نگه داشتن بدن در دوران سرطان، به حفظ و کنترل ذهن و جسم کمک خواهد کرد. به همین دلیل است که امروزه بسیاری از موسسات حامی بیماران سرطانی و مراکز درمانی و بهداشتی، افراد مبتلا به انواع سرطان را به ورزش هر چه بیشتر و منظم تر تشویق می کنند.

ورزش برای مبتلایان به سرطان با این دو فاکتور همراه است: طول عمر طولانی تر و عود کمتر. 

آخرین اطلاعات حاکی از آن است که ورزش برای مبتلایان به سرطان همراه با بسیاری از مزایای سلامتی از جمله افزایش سطح تناسب اندام، افزایش قدرت عضلانی، کاهش شاخص توده بدنی و جلوگیری از ابتلا به چاقی در ارتباط است. مانند هر فرد سالم دیگری، ورزش برای مبتلایان به سرطان همراه با بهبود خلق و خوی، بهبود اعتماد به نفس، کاهش خستگی و کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی و دیابت است.

این که دقیقا چه نوع ورزشی به شما در مبارزه با سرطان کمک خواهد کرد به فیزیک بدن، نوع روش درمانی و نوع سرطان بستگی دارد؛ برای مثال شنا در طول دوره ی پرتودرمانی مضر است، زیرا کلر موجود در آب استخر موجب تحریک پوست پرتودیده می شود.

میزان ورزش در بیماران سرطانی به چه عواملی بستگی دارد ؟

نوع سرطان

نوع درمان (رادیوتراپی، شیمی درمانی و یا درمانهای هورمونی)

مرحله درمان ( فعال یا نگه دارنده)

اطلاعات و وضعیت پزشکی بیمار

توانایی فیزیکی بیمار

آیا حرکات کششی مناسب برای بیماران سرطانی می باشد ؟

یکی از ورزشهای مفید برای بیماران سرطانی انجام حرکات کششی است .حرکات کششی تاثیر بسیار مهمی در افزایش انعطاف‌پذیری بدن دارد. انجام این حرکات آسان است و به همین دلیل همه افراد می‌توانند آن را انجام دهند و با مداومت در آن به انعطاف‌پذیری عضلات خود کمک کنند.

آیا میدانید طب تسکینی چیست ؟

ورزش ایروبیک باعث بهبود کارآیی قلب بیماران سرطانی می شود

دوچرخه‌سواری، قدم زدن، پیاده‌روی و شنا به سوزاندن کالری و بهبود عملکرد قلب کمک می‌کند. انجام این فعالیت‌ها حتی می‌تواند در کاهش وزن نیز موثر باشد. از آنجایی که تمرینات ایروبیک باعث بهبود کارآیی قلب می‌شود، می‌تواند به سلامت قلبی و عروقی و کاهش خطر حمله قلبی، سکته و دیابت کمک کند.

یوگا ورزشی شفابخش در درمان بیماران سرطانی

یوگا ترکیبی از ورزش جسم و ذهن است و خستگی ناشی از درمان سرطان را کاهش می دهد. بررسی ها نشان داده است که زنان مبتلا به سرطان سینه که در دوران بیماری تمرینات یوگا را انجام می دهند، در بدن شان سطوح کمتری از هورمون کورتیزول را دارند و استرس شان به مراتب کمتر از افراد دیگر است.

آیا می دانید تا چی چقدر در درمان سرطان موثر است ؟

تای چی یک نوع ورزش باستانی چینی است که ترکیبی از حرکات ملایم و تنفس هماهنگ است. این ورزش در حفظ تعادل بدن و بهبود کیفیت خواب بسیار موثر می باشد. در افراد مبتلا به بیماری های سرطانی که ورزش تای چی را به طور منظم انجام می دهند، التهاب درونی بدن به شدت کاهش می یابد و احتمال عود بیماری را کم می کند.
15 تا 20 دقیقه انجام ورزش تای چی در صبح ها یکی از روش های پیشنهادی برای مبارزه با سرطان است.

آیا با نشانه هایی از سرطان که زنان باید جدی بگیرند آشنا هستید ؟؟؟ اگر نه حتما این مقاله را بخوانید

کمک به درمان سرطان با پیاده روی سریع و تند

پیاده روی از جمله ورزش هایی است که به درمان سرطان کمک می کند. در واقع ورزش های هوازی مانند پیاده روی سریع، دوچرخه سواری، دویدن و شنا از جمله ورزش هایی هستند که ضربان قلب را تنظیم کرده و آن را قوی تر می سازد تا بتواند سموم و مواد مضر را بهتر از بدن دفع نماید. فعالیت های هوازی با بهبود خلق و خو به وسیله اندورفین آزادشده سبب ایجاد حس رضایت در فرد شده و همچنین وزن را کنترل می کند. مطالعات نشان می دهد که افزایش وزن پس از درمان، به عود مجدد سرطان منجر خواهد شد.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 279 تاريخ : چهارشنبه 15 اسفند 1397 ساعت: 16:22

درمان های طبیعی و خانگی از موثرترین راه ها برای بازگرداندن درخشش طبیعی پوست صورت هستند و اگر شما تمایل دارید می خواهید ناراحتی های پوست خود را درمان کنید از استفاده ماسک آردبرنج غافل نشوید.آرد برنج یا پودر برنج ماده‌ی موثری است که برای درمان‌ ناراحتی‌های پوستی و سفید نگه داشتن آن استفاده می‌شود.ماسک آرد برنج ، ماسک صورت برای شفافیت و درخشندگی پوست می باشد.

سایت حیات کالا؛سایت تخصصی فروش برنج ایرانی است و در زمینه  بسته غذایی سالم و رژیم غذایی سلامت فعالیت می نماید . ما می خواهیم خریداران از سایت ما در هر دوی بدن و ذهن ؛ زیبایی ،سلامت،قوت،تعادل وتعالی را دارا باشند .

آرد برنج روشی برای سفید کردن پوست

استفاده از روغن سبوس برنج، پودر سبوس برنج و آب برنج به عنوان ماسک صورت روی پوست شما می تواند بافت و شفافیت پوست را تغییر دهد، به این معنا که می تواند پوست را صاف و لکه های تاریک را از بین ببرد. همچنین شما می توانید رژیم غذایی خود را با برنج غنی کنید و از قدرت آنتی اکسیدانی آن استفاده کنید. ماسک آرد برنج تاثیرات شگفت انگیزی در جوان سازی پوست دارد و بسیاری از مردم این را نمی دانند، به جز از ژاپنی ها.

ممکن است شما هم به دلایل مختلف مثل آلودگی‌ هوا یا در دسترس بیش از حد نور خورشید قرار گرفتن زیبایی و جلوه همیشگی پوست‌ تان را از دست داده‌ باشید، اما خبر خوب این که می توانید با کمک انواع مختلف ماسک‌ های برنج این مشکل را یک بار برای همیشه برطرف کنید.

برنج یک منبع غنی از اسید لینولئیک و اسکالن است که دارای آنتی اکسیدان قوی می باشد و باعث تولید کلاژن در پوست می شود. این یک ماده پوست را از چین و چروک حفظ می کند. علاوه بر این، اسکوالن پوست را از آسیب های خورشید محافظت می کند. مقدار بالایی از ویتامین E و گاما ارینول نیز در برنج وجود دارد که سلامت قلب  مناسب است و کلسترول را کاهش می دهد.

تاثیر ماسک آردبرنج بر روی صورت

یک ماسک صورت برنج می تواند به آرامی رطوبت پوست را افزایش دهد و رنگ پوستتان را روشن کند، اما نمی شود از دانه کامل برنج برای ماسک صورت استفاده کنید. در عوض، از آرد برنج برای ایجاد ماسک آرد برنج خانگی استفاده کنید. ماسک آرد برنج مناسب برای تمام انواع پوست است، از جمله افرادی که دارای آکنه، پوست حساس یا پوست خشک هستند.

آرد برنج چگونه می‌تواند پوست‌مان را روشن کند؟

ماسک آرد برنج با داشتن سطوح بالای PABA  (اسید پارا آمینوبنزونیک) می‌تواند به عنوان یک ضد آفتاب عمل کند. آلنتوین موجود در آن آفتاب‌سوختگی را تسکین می‌دهد و فرایند ترمیم پوست را بهبود می‌بخشد. تیروزیناز موجود در ماسک آرد برنج تولید ملامین در پوست را کنترل می‌کندو ماده چربی و پیه‌ی اضافی پوست را از بین می‌برد. آرد برنج منبعی غنی از ویتامین ب است که تولید سلول‌های جدید را تقویت می‌کند و فرایند پیری را کاهش می‌دهد. ماسک آرد برنج افزایش کلاژن و خاصیت ارتجاعی به روشن‌سازی پوست کمک می‌کند

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 260 تاريخ : چهارشنبه 15 اسفند 1397 ساعت: 16:21

ارز دانشجویی : رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: پرونده متقاضیان ارز دانشجویی برای سال ۹۷ تا پایان امسال به بانک مرکزی ارسال خواهد شد.

به گزارش دانشگاهیان ، مجتبی صدیقی در گفتگو گفت: با توجه به اینکه در ماه پایانی سال ۹۷ قرار داریم، بنابراین در حال معرفی تمامی متقاضیان دریافت ارز دانشجویی که ثبت نام خود را کامل کرده‌اند به بانک مرکزی هستیم.

ارز دانشجویی

وی افزود: بیشتر متقاضیان ارز دانشجویی به بانک مرکزی معرفی شده‌اند و مابقی افراد نیز در حال معرفی شدن به بانک هستند.

رئیس سازمان امور دانشجویان اظهار داشت: اگر متقاضی نیز باقی مانده باشد به طور حتم تا پایان امسال به بانک مرکزی معرفی می‌شود تا این افراد بتوانند ارز دانشجویی خود را دریافت کنند.

صدیقی عنوان کرد: برای ۶ ماه دوم سال جاری بالغ بر ۸ هزار و ۷۰۰ نفر برای دریافت ارز دانشجویی ثبت نام کرده بودند.

دانشگاهیان ، مرجع آخرین اخبار دکتری، تکمیل ظرفیت دکتری ، اخبار آزمون کارشناسی ارشد و اخبارروزدانشگاه های ایران و جهان می باشد.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 257 تاريخ : چهارشنبه 15 اسفند 1397 ساعت: 16:20

مدل دبل بردینگ ayrking (پودرزن ایرکینگ) که از تجهیزات پخت مرغ می باشد مجهز به یک برس می باشد که ادویه ها و پودر را بهم می زند و گلوله های خمیر اضافی را الک می کند.

دستگاه بردینگ AyrKing

این دستگاه در سراسر دنیا در رستوران های متفاوت استفاده می شود.و همچنین یکی از کاربردی ترین تجهیزات و ماشین آلات آماده سازی کنتاکی می باشد.و ساخت امریکا است و کاربرد دستگاه بردینگ ayrking در تجهیزات آشپزخانه،تجهیزات فست فود ، تجهیزات رستوران،تجهیزات کافی شاپ، وسایل فست فود، وسایل رستوران،تجهیزات فودکورت،تجهیزات هتل ، تجهیزات پخت مرغ است.

دستگاه بردینگ

دستگاه بردینگ دستگاهی است برای قسمت تهیه سوخاری که به آن پودر زن می گویند،این دستگاه در دو نوع دستی و اتوماتیک تولید می شود ، فست فودهایی که مرغ سوخاری ، کنتاکی و شنیسل ، قارچ سوخاری ، میگو سوخاری، ماهی سوخاری ،سیب زمینی سوخاری عرضه می کنند نیاز به یک میز بردینگ مناسب و مجهز دارند.

انواع بردینگ

  • بردینگ نرمال
  • بردینگ اسپایسی
  • بردینگ چیکن استریپس

چیکن استریپس

غذائی با استفاده از مرغ و کورن فلکس(ذرت ورقه شده) تهیه می شود .

چیکن استریپس جزو غذای آماده و فست فودی میباشد ،زمان آماده سازی مواد اولیه و مایحتاج آن حدودا ۱ ساعت و ۰ دقیقه و زمان پخت و انتظار آن در حدود ۱۰ دقیقه میباشد .چیکن استریپس را می توانید در وعده شام – پیش غذا – سرو کنید.

مرغ اسپایسی

اسپایسی یه مدلی از مرغ کنتاکی هست با این تفاوت که تکه هاش کوچکتره و به همین دلیل بهش میگن مرغ اسپایسی. بردینگ اسپایسی مختص پودر زدن به مرغ در تهیه این نمونه از غذا در رستوران ها و فست فود ها می باشد .

بردینگ نرمال

بردینگ نرمال ،وظیفه آرد زدن به مرغ را به عهده دارد. مرغ کنتاکی یا همان مرغ سوخاری به دلیل پولک های روی آن محبوب و شناخته شده است. یعنی کیفیت مرغ سوخاری رابطه مستقیمی با برد کردن آن دارد.

به همین دلیل پیشنهاد می شود که از آرد سوخاری با کیفیتی برای مرغ سوخاری استفاده نمایید. گروه  صنعتی کالافود با ارائه پودر خمیرپیتزا،پودر سوخاری بردینگ، فروش پودر سوخاری مرینیت و همچنین آرد داغ ،انواع روکش فیله آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد .

 

در هنگام خرید بردینگ نرمال به نکات زیر توجه کنید:

  • موتور بردینگ سالم باشد
  •  لگن و سطل های آن باید روی دستگاه باشد.
  •  لگن شکسته نباشد.
  •  لگن زیر فیلتر ها موجود باشد.

 

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 314 تاريخ : چهارشنبه 15 اسفند 1397 ساعت: 16:20

برنج یکی از غذاهای مهم و اصیل سفره هر ایرانی است که از ارزش غذایی بالایی برخوردار است.و مصرف آن در خانوده های ایرانی زیاد است.برنج ایرانی دارای کیفیت و عطر و طعم بسیار مطلوبی است .این روزها تشخیص برنج خوب سخت است! به دلیل وجود برنج پلاستیکی که قیمت بآن از قیمت برنج ایرانی ارزان تر است و روش پخت آن آسان تر است طرفدارانی پیدا کرده است. اما ما به شما خرید برنج ایرانی را پیشنهاد می کنیم چون کیفیت و عطر و طعم بهتری دارد و شما می توانید با خیال آسوده برنج خود را از فروشگاه اینترنتی آرتا رحیمی خرید کنید برنجی از دل مزارع شمال

قد کشیدن برنج بهتر است یا عطر و طعم؟

برنج های هندی به دلیل قیمت کمتر و همچنین قد کشیدن زیاد و ارزان تر تمام شده از برنج ایرانی معمولا خریداری می شود.اما ما به شما پیشنهاد می دهیم که به جای آن از نیم دانه یا شکسته برنج ایرانی برای مصرف خود استفاده نمایید که دارای ارزش غذایی بیشتری می باشد و قیمت مناسب تری هم دارد.

 

برنج تازه یابرنج کهنه؟

ظاهر برنج حتی قبل از پخت هم مهم است. اگر برنجی می‌خواهید که خوب ری کند، باید تازه نباشد. برنج تازه، رطوبت دارد و هنگام پخت ری نمی‌کند و حجیم نمی‌شود.

اگر برنج تازه خریده‌اید بگذارید کهنه‌تر شود و اگر عطر و طعم خاص برنج تازه را دوست دارید مصرف آن اشکالی ندارد. تشخیص برنج قدیمی و تازه، راحت است.

برنج قدیمی، سخت و سفت است و می‌توانید با اجازه فروشنده چند دانه از آن را زیر داندان بشکنید تا سفتی و سختی آن را بفهمید. نشانه دیگر برنج کهنه این است که تیره‌تر از تازه آن است و هرچه تیره‌تر باشد کهنه‌تراست.

اگر معیارتان بوی و عطر است، برنج کشت دوم بخرید که عطر بیشتری نسبت به کشت اول دارد. کشت اول برنج در فروردین و برداشت آن در مرداد است.

کشت دوم بیشتر از کشت اول طول می‌کشد و به اعتقاد بعضی به همین دلیل و نیز استفاده از باران پاییزی و آفتاب آن، برنج کشت دوم از سلامت و عطر و طعم بیشتری برخوردار است. البته این کشت کم است و قیمت برنجش هم بیشتر از کشت اول است.

برنج سفید و جذاب یا قهوه‌ای و پوست‌کلفت؟

برنج قهوه‌ای همان برنج سفید است اما پوست کلفت‌تر! دانه برنج چند لایه و پوسته دارد و اگر فقط لایه بیرونی را جدا کنید برنج قهوه‌ای به دست می‌آید که هم ارزش غذایی بیشتری دارد و هم عطر و طعم بهتری. به این برنج‌ها «برنج سبوس‌دار» هم می‌گویند که به خاطر همین لایه‌های بیشتر، ویتامین‌های گروه ب، کلسیم، آهن، منیزیم، منگنز، فسفر، پتاسیم و … بیشتری از برنج خوب سفید دارد.

فروشگاه برنج ارتا رحیمی ارائه کننده انواع برنج شمال و خرید برنج عمده (برنج ندا، برنج فجر، برنج شیرودی ، برنج طارم و …) با بهترین کیفیت میباشد.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 276 تاريخ : چهارشنبه 15 اسفند 1397 ساعت: 16:19

این روزها بازار پوشاک تقلبی بسیار داغ است و شاید بیش از ??% محصولات متعددی که در بازار تحت عنوان برندهای معتبر دیده می‌شود تقلبی هستند. کیف‌های تقلبی در این میان تولید بیشتری دارند چون کپی کردن آن به دلیل عدم نیاز به سایزبندی و مسائل دیگر کار ساده‌تری است. در برخی موارد افراد سودجو کار کپی از کیف‌های برندهای معتبر را چنان ماهرانه انجام می‌دهند که تشخیص آن حتی برای افراد ماهر هم ساده نیست.شما می توانید انواع کیف را از سایت فروشگاهی تاج محل ست خریداری نمایید.

چطور کیف‌های تقلبی را از کیف‌های اصل تشخیص دهیم؟

تایپوگرافی

تایپوگرافی به هنر چیدمان حروف چینی و کنار هم قرار دادن اشکال مختلف حروف برای ایجاد یک تصویر گفته می شود.از تایپوگرافی در مد و طراحی لوگو روی محصولاتی مخصوصا کیف استفاده زیادی می شود. تایپوگرافی برای هر برندی فرم خاصی دارد و روی محصول تولیدی خود نصب می شود.و هرچه بیشتر با این لوگو و فرم خاص و جزئیات آن آشنا باشید بهتر می‌توانید تفاوت‌های کیف‌های اصل را از تقلبی تشخیص دهید چون افراد متقلب و کپی کار هرچه تلاش کنند نخواهند توانست این لوگو را بدون خطا و زدگی در آورند. به این مساله هم دقت کنید که در برخی کیف‌ها، لوگو به صورت فلزی برجسته و یا نوشته‌های حک شده و یا چاپی روی کیف درج می‌شود و اگر در نحوه درج شدن تفاوتی وجود داشته باشد آن کیف قطعا تقلبی است.

اندازه‌ها

هرچند برندهای معتبر در هر فصل تغییراتی در کیف‌های خود اعمال کرده و آن‌ها را به روز می‌کنند اما برخی از ویژگی‌های اساسی این کیف‌ها ثابت باقی می‌ماند که ابعاد کیف یکی از آن‌ها است. هر کیف خاصی با برند مشخص و شناخته شده ابعاد مشخصی دارد که هرگز تغییر نمی‌کند و در همه محصولات ثابت است. پس اگر این اندازه‌ها را بدانید تشخیص کیف تقلبی کار ساده‌ای خواهد بود و اگر خطایی بالاتر از یک سانتی‌متر مشاهده کردید آن کیف تقلبی است.

چطور کیف‌های تقلبی را از کیف‌های اصل تشخیص دهیم؟

یراق آلات و اقلام همراه

به خاطر داشته باشید در تشخیص کیف اصل از تقلبی، چیزهایی که همراه کیف هستند بیش از خود کیف اهمیت دارند. پوشش محافظ کیف، کارت گارانتی و یراق آلات کیف مثل بند آن، قفل، دسته و قطعات فلزی دیگر باید در بهترین کیفیت ممکن باشند. کارت گارانتی و محافظت کیف را از هر نظر بررسی کنید تا در نوشته‌ها و لوگوی آن اشتباهی رخ نداده باشد. یراق آلات کیف باید از جنس سنگین و فلزی باشند و اگر حس کردید این یراق آلات سبک هستند و از پلاستیک فلزکاری شده ساخته شده اند کیف مورد نظر قطعا تقلبی است.

محل خرید

این که کیف خود را از چه فروشگاهی تهیه می‌کنید اهمیت زیادی دارد چون هرگز انتظار نمی‌رود یک مغازه معمولی و ساده کیف‌هایی از برندهای معتبر را ارائه کند مگر این که تقلبی و کپی باشند. برای خرید چنین کیف‌هایی حتما به نمایندگی‌ها (اگر وجود داشته باشند) و یا به فروشگاه‌های معتبر و بزرگ و فروشگاه آنلاین معتبر مراجعه کنید که البته در این فروشگاه‌ها نیز احتمال تقلبی بودن کیف‌ها وجود دارد و به بررسی دقیق‌تری نیاز دارند.

چطور کیف‌های تقلبی را از کیف‌های اصل تشخیص دهیم؟

چطور کیف‌های تقلبی را از کیف‌های اصل تشخیص دهیم؟

جزئیات دیگر درباره کیف‌های تقلبی

هرچه کیف‌های اصل بیشتری را مشاهده کرده باشید و به دقت به جزئیات آن‌ها دقت کرده باشید مهارت شما در تشخیص کیف‌های اصل و تقلبی بیشتر خواهد شد. کیف اصل از برند معتبر از موادی با بهترین کیفیت ساخته شده است و اگر چرم باشد قطعا از چرم اصل و با بالاترین کیفیت ساخته شده است. دوخت روی این کیف‌ها یکدست و هم اندازه و با بالاترین کیفیت و دوام ممکن انجام شده و در هیچ قسمتی از آن زدگی و ایرادی مشاهده نمی‌شود.

تولیدی کیف تاج محل با هدف عرضه محصولات متنوع و با کیفیت در زمینه تولیدی کیف کمری، کیف های مدرسه، کیف های دستی و… تاسیس گردیده است. این تولیدی از بهترین مواد اولیه جهت تولید استفاده می نماید. محصولات تولیدی این مجموعه توسط تیمی با تجربه و طراحان حرفه ای طراحی و دوخته شده است.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 272 تاريخ : چهارشنبه 15 اسفند 1397 ساعت: 16:18

سیاهه وضعیت زناشویی گلومبوک راست توسط راست، بنون، گراو و گلومبوک (١٩٨٦) تهیه و تنظیم شده است و شامل ٢٨ گویه می باشد . راست و همکاران (١٩٨٦) روایی محتوایی این ابزار را با توجه به ویژگی آن بالا می دانند هم چنین روایی تشخیص این پرسش نامه به کمک مقایسه میانگین نمرات آن با تشخیص های داده شده به وسیله درمانگر ها و درمانگاه های زناشویی نشان دهنده روایی تشخیصی بالای پرسشنامه است راست و همکاران در زمینه پایایی این پرسش نامه از ضریب آلفای کرونباخ استفاده کردند و برای زنان ٠/٨٩ و برای مردان٠/٨٥ گزارش نمودند ضریب پایایی باز آزمون در یک دوره ٢ ماهه ٠/٨٠ بوده است برای مردان و پایایی آن را به روش دو نیمه کردن ٠/٦٥ برای زنان و ٠/٩٤ برای مردان گزارش نمودند .

 

 

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 282 تاريخ : چهارشنبه 15 اسفند 1397 ساعت: 16:16

در بین فعالیت های کودک نقاشی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، چون تماماً از درون کودک سرچشمه می گیرد. والدین و مربیان نباید با دخالت از روی ناآگاهی در کار کودک و با آموزش و یا تصحیح نقاشی او، این روند تخلیه روانی را تخریب کنند. آنها با این کار روزنه ی خروجی ذهن کودک را می بندند و موجب انباشتگی ذهن او می شوند که این باعث بروز عوارضی است که عمل “خود درمانی” به وسیله نقاشی را قطع می کند.سرکار خانم آزاده حاجی علی اکبری در زمینه طراحی با سیاه قلم فعالیت می کنند و علاقه مندان می توانند برای ثبت سفارش خود در ابعاد استاندارد و اطلاع دقیق از هزینه های آن از طریق تلگرام با ایشان ارتباط داشته باشند.

ابتدا کودک با بازی شروع می کند و سپس به خط خطی کردن می پردازد خط خطی کردن مرحله تکامل یافته تر و خلاق تر همان بازی است . کم کم با رشد او نقاشی اش نیز از مرحله خط خطی خارج شده و پیشرفته تر می گردد. دیگر نقاشی فقط وسیله لذت و بازی نیست بلکه با آن به طور ناخودآگاه مسائل و مشکلاتش را بیان می کند. حتی اگر او شی رنگ دانه ای یا نوک تیزی بیابد با آن روی دیوار نقاشی می کند. این حالت تقریباً غریزی می باشد در واقع نقاشی به عنوان یک ابزار – بیانگر تحول کودک – و سبب و وسیله تکامل او است.

فکر می کنید کشیدن نقاشی در کودکان تاثیرگذار است؟

نقاشی پلی برای برقراری ارتباط با درون کودکان است. آنها دنیای شخصی خود را می آفرینند و واقعیت ها را همان گونه که می دانند و می شناسند، می کشند. در واقع آن ها نه فقط آن چه را می بینند ؛ بلکه آن چه را از جهان پیرامون درک می کنند، می کشند، به همین دلیل نقاشی ها با تصویر بزرگسالان متفاوت است.
کودک به طور ذاتی هر چه را از اطراف می گیرد به شکل بازی و نقاشی و کارهای عملی باز تولید می کند. مثلاً یک دختر کوچک، صحبت های مادرش را که به او گفته است، برای عروسکش می گوید. خاطرات، ذهنیات، علائق، ترسها و نگرانی هایش را، که به او منتقل گردیده با نقاشی و بازی بازگو و از خود گذر می دهد و این گونه ذهنش را تخلیه نموده و به اصطلاح روانشناسان “فنگ شویی” می کند که این عمل تضمین کننده سلامت روان او خواهد بود.

گروه طراحی سیاه قلم هنر سفید:

مدل های نقاشی زیبا می تواند راهنمای خوبی برای یادگیری طراحی و نقاشی باشد. طرح نقاشی سیاه قلم نیز طرفداران بسیاری دارد. افراد زیادی در این مقوله استعداد دارند و به راحتی می توانند از این الگوها کمک بگیرند.
طراحی سیاه قلم در 48 ساعت تحویل فوری با کیفیت بالا در ابعاد استاندارد از تخصص ماست.افراد علاقه مند می توانند از طریق تلگرام  اطلاع دقیق از هزینه سفارش طراحی خود داشته باشند.
شما می توانید با ارائه عکس چهره از عزیزان و ثبت سفارش برای طراحی آن هدیه ای زیبا و ماندگاری را به آنها بدهید.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 257 تاريخ : چهارشنبه 15 اسفند 1397 ساعت: 16:14

ترازوی دیجیتال ضد آب جادور مدل jwg ساخت تایوان با رعایت استاندارد های توزین یکی از بهترین ترازوی صنعتی شناخته شده است ، بدنه ی ترازو پوشیده ی شده از پلاستیک فشرده با خاصیت عدم نفوذ آب به داخل ترازو در گروه ترازوی ضد آب قرار گرفته است .

ترازوی صنعتی جادور دستگاهی ایده ال جهت استفاده در صنایع شیلات در محیط های خیس و مرطوب می باشد ، بدنه ی ترازو کاملا مقاوم با پوششی که موجب عدم نفوذ مایعات به داخل ترازو می گردد ، در صنایع شیلات به دلیل توزین مواد خیس و مایع نیاز به ترازوی دیجیتالی ایجاد می گردد که دارای پوششی ضد آب و غیر قابل نفوذ باشد تا دستگاه زنگ نزده و از بین نرود .

دیجی اسکال نمایندگی ترازوی دیجیتال جادور jadever کیفیت توزین ترازو و عمر طولانی دستگاه را تایید می نماید و دستگاه را به مدت 12 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش ترازو را به مدت 10 سال تضمین می نماید .

مشخصات کلی

ترازوی دیجیتال ضد آب جادور مدل jwg ، ترازوی تایوانی با رعایت استاندارد توزین می باشد که دارای دقت 1 گرم در ظرفیت های گوناگون می باشد و دارای 12 ماه گارانتی تعمیر ترازو است .

ویژگی های ترازوی دیجیتال ضد آب جادور مدل jwg
  • دقت بالا در توزین مواد
  • سرعت بالا در پایدار نمودن وزن
  • بدنه با پوشش ضد آب
  • ترازوی دیجیتال مناسب جهت استفاده در صنایع شیلات و محیط های مرطوب
  • ظاهر شکیل و عمر طولانی
  • ظرفیت 15 کیلو گرم با دقت 1 گرم
  • ترازو دیجیتال دارای قطعه شمار داخلی
  • ترازو دارای باتری داخلی و شارژر
  • سینی تخت تمام استیل
  • ترازوی جادور پارسنگ اتوماتیک
  • دارای نمایشگر lcd با امکان رویت آسان از فاصله ی دور
  • ترازوی بدون عملک مناسب جهت امر بسته بندی
  • قابل اتصال به کامپیوتر با پورت
معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 266 تاريخ : چهارشنبه 15 اسفند 1397 ساعت: 16:14

مفهوم “روح “از دیدگاه طب سنتی : از دیدگاه طب سنتی،از هضم و جذب غذا در بدن انسان خون تولید می شود و این خون دارای ترکیباتی است که بخشی از آن محلول و بخشی دیگر غیرمحلول و به شکل بخار است، مواد محلول را خلط می نامیم و مواد بخاری را روح می نامیم.

مفهوم “روح “از دیدگاه طب سنتی

این بخارها ترکیب، خاصیت و شکل های و مزاج متفاوتی به خود میگیرند(مانند گاز سرکه و بوی عطر) و در اندام مختلف جا می گیرند.
این بخارها را نیز روح می نامیم، منتهی این ارواح، ارواح مادی هستند، آن بخاری را که در قلب جایگزین می شود، روح حیوانی، و آن بخاری که در کبد لانه می گزیند روح نباتی، و بخاری که در مغز پدید می آید را روح نفسانی و بخاری که در اندام جنسی بروز می کند را روح جنسی می نامیم.

دکتر طب سنتی در گرگان

این بخارات بطور همیشگی در بدن وجود دارند و ابزار حیات و تحرک مادی بدن هستند، علاوه بر این بخارات که آنها را ارواح مادی نامیدیم، یک منبع قدرت و درک دیگری نیز در بدن وجود دارد که بعد از چهار ماهگی پس از شکل گیری جنین در بدن رسوح می کند و از طریق روح حیوانی در سراسر بدن منتشر می شود و با انسان می آمیزد و انسان را کامل می سازد و با او موجود، انسان می شود و نسبت به سایر حیوانات برتری می جوید و با آن خیر و شر را درک می کند.

ماساژ درمانی گرگان

تعادل اخلاط چهارگانه

این توانایی در حال خواب در بدن نیمه فعال است و در حال بیداری کاملا فعال است. در زمان تعادل اخلاط چهارگانه با تمام قوا و کامل بر تن جاری است و در زمان عدم تعادل قوا تلسطی ناقص بر بدن دارد، به این توانایی می گوییم روح انسانی.طب گیاهی
روح انسانی تا زمانی که گرمی اخلاط و بخار ارواح چهارگانه در بدن وجود دارد، در بدن حضور دارد و زمانی که تمامی بدن به سردی گرایید از بدن خارج می شود.

استاد حسین خیراندیش.
خلاصه ای از مزاج شناسی از دیدگاه طب سنتی اسلامی _ قم

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 282 تاريخ : چهارشنبه 15 اسفند 1397 ساعت: 16:12

طراحی وب سایت، طراحی سایت یا همان Web Design، دقیقا به معنای تلاش برای ایجاد یک پایگاه اینترنتی برای ارائه خدمات، فروش محصول یا اطلاع رسانی است. طراحی وب سایت یک پروسه است که از لایه‌سازی صفحات وب، تولید محتوا، طراحی گرافیکی و رعایت اصول سئو تشکیل شده است. در واقع اگر شما می‌خواهید یک وب سایت قدرتمند ایجاد کنید که بتوانید با استفاده از آن خدمات، محصول یا هر چیز دیگری را به صفحه اول گوگل بیاورید، باید تمام اصول فنی و ظاهری طراحی یک وب سایت را رعایت کنید.

علاوه بر خود طراحان وب سایت، برای اینکه یک وب سایت به موفقیت برسد و در نتایج گوگل بدرخشد، افراد زیادی باید درگیر توسعه و نگهداری از آن باشند. در واقع طراحی سایت تنها شروع یک فرایند بزرگ برای رسیدن سایت به سود است.

 

هنگامی که یک کسب و کار آنلاین را راه اندازی می‌کنید، پیش از هر چیز باید یک وب سایت خوب طراحی کنید. در این پروسه علاوه بر طراح وب سایت باید با متخصصان دیگری هم همکاری داشته باشید. در ادامه به صورت فهرست گونه، مشاغل و تخصص‌های مرتبط با راه اندازی و نگهداری سایت را با هم مرور می‌کنیم.

 

  • شما به یک گرافیست نیاز دارید تا دکمه‌ها، لی اوت و لوگوی مناسبی برای شما طراحی کند.
  • یک متخصص دیجیتال مارکتینگ به شما می‌گوید که چه استراتژی‌هایی به کار ببرید تا با استفاده از تکنیک‌های بازاریابی آنلاین، همیشه موثرترین ترافیک را به سایت خود هدایت کنید.
  • متخصص کپی رایتینگ، کسی است که به شما برای ایجاد محتوای مناسب و پیگیری هدف سئو کمک می‌کند. همانطور که می‌دانید امروزه یکی از مهم‌ترین ابزار بالا بردن و جذب ترافیک موثر برای سایت، محتوای مناسب و کلمات دقیقی است که باید به کار برده شوند. یک متخصص تولید محتوا در کنار متخصص دیجیتال مارکتینگ، می‌توانند تضمین کننده حضور شما در صفحه اول گوگل باشند. البته شما می‌توانید برای حضور بهتر از یک فرد به عنوان متخصص سئو هم بهره ببرید تا محتوای شما بهتر و موثرتر به چشم بیاید.
  • طراح رابط کاربری یکی دیگر از مشاغل مرتبط با طراحی و نگهداری از سایت است. این فرد می‌تواند به شما در ایجاد یک معماری اطلاعات، طراحی کاربر محور، طراحی جذاب و همینطور بهبود المان‌های ظاهری سایت کمک بسیاری کند.
ما در سورنا خدمات تخصصی طراحی سایت را به دو روش ارائه می دهیم، انتخاب هر یک از این روش ها، به معنی نفی دیگری و یا نقص دیگر سیستم نیست و ملاک ما برای انتخاب هر یک از سیستم ها، بسته به حجم پروژه از نظر فنی دارد.
پلان اول، ارائه سایت بر اساس سیستم مدیریت محتوای وردپرس و قالب اختصاصی می باشد.
پلان دوم، ارائه سایت بر اساس سیستم اختصاصی کدنویسی شده از پایه "سورنا" است که در طول سالیان گذشته در حال توسعه می باشد.
ما برای طراحی سایت شما با هر ویژگی ، آماده ایم ،شما در ذیل انواع سایت های موجود را مشاهده میکنید که برای راه اندازی هر یک از آنها، ما ترکیبی از این دو سیستم موجود را استفاده میکنیم. دیگر طراحی سایت صرف انجام نمی دهیم،ما مجموعه ای از خدمات360 درجه ای را طراحی و پیاده سازی کرده ایم که باعث ایجاد ارزش افزوده فراوان برای شروع یک بیزینس می شود.
از ثبت دامنه و طراحی سایت تا تولید محتوا و مدیریت شبکه ای اجتماعی و ایجاد کمپین های آنلاین ، همه در شرکت سورنا به صورت یکپارچه انجام می شود.
تولید محصولات یکپارچه، راهیست که شرکت اپل در پیش گرفت، این نوع از طراحی ها، توان یکپارچه زیادی میخواهند. چرا که باید همه چیز تحت نظارت و کنترل باشد. این خدمت، در توان هر شرکتی نیست. ما سیستم مدیریت ارتباط با مشتری یکپارچه ای را داریم که باعث می شود شما بتوانید مشتریان بالقوه خود را به بالفعل تبدیل کنید.امکاناتی که در این صفحه مشاهده میکنید، مباحث پایه ای می باشند ،ولی برای هر کسب و کاری، ما باید تجزیه وتحلیل کاملی ارائه دهیم. از طراحی پنل های داخلی تا طراحی رابط های کاربری و از همه مهمتر امنیت و سئو و بروزرسانی های مداوم می باشد.کاری که در سورنا، ما متخصص آن هستیم.
معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 248 تاريخ : چهارشنبه 15 اسفند 1397 ساعت: 16:12

اولین همایش ملی کیفیت در فضاهای معماری و شهری در تاریخ ۱۰ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ توسط دانشگاه زنجان در شهر زنجان برگزار می شود.از محققین و دانشجویان علاقه مند به این حوزه دعوت می گردد جهت ارائه مقالات خود حداکثر تا ۲۰ اسفند با توجه به محورهای همایش اقدام نمایند.

اولین همایش ملی کیفیت در فضاهای معماری

از محورهای اصلی همایش بدین موارد می توان اشاره کرد:

    مبانی و نظریه های کیفیت در فضای معماری، شهری و روستایی

    آفرینش کیفیت در قلمروهای عمومی

    آسیب شناسی و ارزیابی کیفیت در معماری و قلمروهای عمومی

    کیفیت در بازآفرینی فضاها و بافت های با ارزش

    و…

سامانه مدیریت و داوری آنلاین همایش و کنفرانس با عنوان تجاری سامانه مدیریت همایش ندا توسط شرکت سورنا با هدف داوری و مدیریت آنلاین همایش و کنفرانس های علمی و دانشگاهی و مدیریت یکپارچه طراحی  و اجرا گردیده است.

سامانه مدیریت و داوری آنلاین ندای همایش ، دارای امکانات کامل و پنل های مجزا برای کاربران ، کمیته داوران با قابلیت داوری آنلاین و رأی به مقالات و دبیرخانه علمی و دبیرخانه اجرایی به صورت پیوسته و پویا می باشد.

 

فرآیند بررسی و پذیرش مقالات ارسالی به همایش

یکی از دغدغه های تیم برگزار کننده همایش، مدیریت مقالات ارسالی توسط شرکت کنندگان در همایش ها و کنفرانس هاست. علاوه بر آن ارسال مقالات برای داوری، جمع آوری رای داوران، اطلاع رسانی، مدیریت کارگاه ها، مدیریت مالی همایش و … دیگر موارد مهمی هستند که باید در سامانه ثبت همایش به صورت یکپارچه انجام گیرند.

تمامی اخبار مربوط به همایش توسط سامانه هوشمند پیام کوتاه به مدیریت، داوران و شرکت کنندگان در همایش ارسال میشود. هر یک از شرکت کنندگان در همایش پس از ثبت نام در سامانه همایش می توانند وارد پنل اختصاصی خود شوند. از بخش ارسال مقالات می توانند مقاله  خود را برای داوری ارسال نمایند.

روند بررسی مقالات توسط داوران

تمام مقالات ارسالی از بخش پیگیری مقالات قابل پیگیری می باشد. مقالاتی که توسط کاربران برای شرکت در همایش ارسال میشود، ابتدا توسط مدیریت بررسی میگردد. پس از بررسی و تایید، مقاله برای داوری به چندین داور ارسال میشود. شما میتوانید برای هر مقاله چندین داور تعیین کنید و رای نهایی از میانگین رای داوران توسط مدیر سیستم تعیین خواهد شد.

 

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 255 تاريخ : چهارشنبه 15 اسفند 1397 ساعت: 16:11

دیگ خورشت پز سه جداره برای راه اندازی فست فود لازم می باشد. هدف ما از معرفی دیگ خورشت پز سه جداره، ارائه اطلاعات به شما در زمینه انواع اجاق گاز های مورد نیاز برای راه اندازی فست فود است.

ما به طور مستقیم یک دیگ خورشت پز سه جداره را به فروش نمی رسانیم، بلکه به شما خدمات مشاوره، طراحی و اجرای صفر تا صد یک فست فود و یا فوت کورت را ارائه می نماییم و در صورتیکه با توجه به بودجه و طرح شما، نیاز به یک دیگ خورشت پز سه جداره داشته باشد ، از آن استفاده خواهد شد.

لذا به خودمان لازم دانستیم که در وب سایت فست فود ست، خدمات کاملی از نمونه های طراحی فست فود ، لیست لوازم فست فود ، معرفی فست فود های ایران و جهان ، منوی غذای فست فود ارائه نماییم.

چنانچه شما نیازمند لیست تجهیزات فست فود و یا لیست تجهیزات فوت کورت می باشد و یا به دنبال لیست هزینه تجهیزات فست فود می باشید، کافیست با فست فود ست تماس بگیرید.

دیگ خورشت پز سه جداره

دیگ خورشت پز سه جداره تمام استیل ۱۰۰لیتری مورد استفاده برای پخت خورشت می باشد. دیگ مخصوص خورشت ، انواع آش و سوپ تمام استیل به ظرفیت ۱۰۰ لیتر سه جداره می باشد که در زیر به ویژگی های این دستگاه اشاره می کنیم

ویژگی :

  • ظرفیت پخت حداکثر جهت ۳۵۰ نفر می باشد
  • جداره کناری محفظه پخت از ورق استنلس استیل ۳۰۴L نگیر به ضخامت حداقل ۲ میلیمتر
  • کف محفظه پخت از ورق استنلس استیل ۳۰۴ نگیر به ضخامت ۶ میلیمتر
  • قسمت آتش خانه از ورق استنلس استیل ۴۳۰ به ضخامت ۱/۵ میلیمتر
  • روکش خارجی دستگاه از ورق استنلس استیل خشدار ۴۳۰ به ضخامت حداقل ۰/۸ میلیمتر
  • استفاده از لولای مناسب جهت حفظ وزن درب و باز و بسته نمودن درب
  • دارای شیر تمام استیل به قطر ۱/۵ اینچ جهت شستشوی دیگ
  • با قابلیت جدا شدن مخزن اصلی از قسمت شاسی و آتش خانه
  • ظرفیت ۱۰۰لیتر اسمی
  • دارای یک عدد کلیپس
  • دودکش ساخته شده از ورق ۴۳۰ استیل
  • قابلیت اتصال به گاز شهری و مایع

این محصول دارای یک سال ضمانت و ده سال خدمات می باشد

فست فود ست متخصص راه اندازی فست فود می باشد و کل پروژه طراحی فست فود شما را از صفر تا صد انجام می دهد.

دیگ خورشت پز سه جداره

فست فود در زمینه طراحی فست فود و راه اندازی فست فود و راه اندازی فوت کورت فعالیت میکند. چنانچه قصد راه اندازی فست فود را دارید، کافیست با فست فود ست با مدیریت مهندس نظام پسند تماس حاصل نمایید.

درباره فست فود ست بیشتر بدانید :

راه اندازی فست فود از ۰ تا ۱۰۰ | فست فود ست معتقد است  با همکاری یک تیم حرفه ای  ۱۲ سال تجربه و جلوگیری از دوباره کاری های بی مورد و ضعفهای قبل و بعد از افتتاحیه می توان فست فود فودکورت یا کافی شاپ بدون شکست و بدون ریسک را تجربه کرد و مجموعه ای از خدمات راه اندازی فست فود یکپارچه را دریافت کنید.

  • با همکاری یا مشاورین و کارشناسان راه انداز فست فود ست یکی از موفق ترین برندهای ایران باشید.
  • اموزش کامل ۰ تا ۱۰۰ فست فود، فودکورت، کافی شاپ با جدیدترین غذاها و منوی روز دنیا توسط گروه fastfoodset زیر نظر مهندس بهروز نظام پسند با مدارک بین المللی و معتبر
معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 264 تاريخ : چهارشنبه 15 اسفند 1397 ساعت: 16:07

درس ریاضی اصول و شیوه ی مطالعه ی خاص خود را دارد. این شیوه زمانی تاثیرگذارتر و مهم تر می شود که قرار باشید این درس را برای امتحان سرنوشت ساز و مهم کنکور مطالعه کنید. لازم است با تیکنیک های مهم و ضروری تست زنی آشنا باشید و ترفندهای تست زنی سرعتی را یاد بگیرید تا بتوانید در کمترین زمان به تست ها پاسخ داده و درصدهای بالایی در این زمینه کسب کنید. یکی از مباحث مهم این درس مبحث تابع است که هر ساله ۲ تا ۳ تست را به خود اختصاص می دهد. این مبحث در کنکور تجربی اهمیت خاصی داشته و توجه بیشتری را می طلبد. اگر می خواهید برای حل تست های این مبحث مهارت کافی را داشته باشید ما به شما مطالعه ی پکیج کمک آموزشی تابع استاد دادبام را پیشنهاد می کنیم.

مجموعه دی وی دی آموزشی تابع پایه با تدریس استاد دادبام در موسسه آموزشی ونوس تولید و منتشر شده است. این مجموعه شامل 7 دی وی دی است که به شکلی متمرکز مبحث تابع را مورد آموزش قرار داده است. محتویات این دی وی دی ها به شرح زیرند.
DVD 1     :     <<<     (تابع -رابطه) - تعریف تابع از نظر نمودار و زوج‌های مرتب
DVD 2     :     <<<     (توابع رادیکالی با فرجه ) - فرد و زوج - دامنه تابع
DVD 3     :     <<<     (تست‌های دامنه تابع و برد) روش‌های برد و توابع خطی
DVD 4     :     <<<     (محاسبه تعداد تابع) - اتحاد ناقص - حل تست‌های تابع
DVD 5     :     <<<     (چهار عمل اصلی روی تابع) - ترکیب توابع و حل تست
DVD 6     :     <<<     (ادامه تست) - تابع یک به یک
DVD 7     :     <<<     (ادامه تابع یک به یک) - و حل تست

 

موسسه کنکور ونوس با تکیه بر سالها تجربه خود در امر تولید دی وی دی آموزشی کنکور، توانسته است با همکاری بهترین اساتید کنکورایران ، بهترین دی وی دی کنکور را تهیه و تولید نماید.

هر ساله، تعداد زیادی از قبولی های کنکور ،  از دی وی دی های موسسه کنکور ونوس استفاده می کنند. از ویژگی های موسسه کنکور ونوس، داشتن جامعیت تولید محتوای آموزشی کنکور می باشد که با تکیه بر اساتید خود توانسته های دی وی دی تمامی دروس کنکور را تهیه و تولید نمایید.

دی وی دی کنکور موسسه ونوس، در تمامی پایه دهم ، یازدهم و دوازدهم نظام جدید و نظام قدیم ارائه می شود.

همچنین موسسه کنکور ونوس با درک عمیق نیاز های آموزشی نسل جدید ، از سال ۱۳۹۰ دست به اقدامی نوین زده است .این مؤسسه با بهره گیری از تخصص و تجربه اساتید نام آشنا و برجسته کشور توانسته تکنولوژی آموزش شفاهی ، بصری دی وی دی کلیه کتاب های درسی دوره دبیرستان ( از اول تا پیش دانشگاهی ) را با رویکردی تشریحی ، تستی ، نکات کلیدی و جمع بندی طراحی و تولید نماید. جهت دریافت مشاوره رایگان کنکور ، با ما تماس بگیرید.

 

رشته علوم انسانی که شامل دسته بندی های ذیل می شود:

دروس ریاضی  رشته علوم انسانی

دروس روانشناسی

دروس اقتصاد

عربی اختصاصی انسانی

 

 

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 225 تاريخ : چهارشنبه 15 اسفند 1397 ساعت: 16:06

کولیت التهاب روده به التهابی که در روده که نقاط زخمی هم در آن ایجاد میشود کولیت روده می گویند. التهاب روده متاسفانه دارای علائم بسیار خطرناکی می باشد که از جمله آن می‌توان به اسهال طولانی مدت همراه با دفع خون و بلغم  ، کاهش وزن، کم خونی و شکم درد  اشتره کرد.

درمان گیاهی کولیت التهاب روده

کلید دارای درمان خوراکی درمان گیاهی درمان و عرقیجات درمان با آبمیوه جات می باشد که هر یک می تواند شامل انار ، گل شاه پسند ، آب زرشک و دیگر موارد باشد.

مطلب مفید برای مطالعه : هر آنچه که باید درباره بواسیر بدانید

دلایل ابتلا به کولیت التهاب روده

عوامل ژنتیکی، محیطی و مصرف دخانیات استرس ، عفونت ، بیماری های نشیمنگاهی از دلایل به وجود آمدن کولیت روده هستند.

کولیت التهاب روده

درمان کولیت التهاب روده

درمان کولیت به علت آن بستگی دارد:

برای کولیت ناشناخته یا کنترل نشده، درمان اولیه (بدون توجه به علت آن) پایدار کردن علائم حیاتی بیمار و در صورت لزوم کاهش درد بیمار است. آب رسانی مجدد و بهبود کم آبی بدن با نوشیدن مایعات بیشتر جبران می شود.

گرچه در بیمارانی که دچار خشکی و کم آبی شدید شده اند و تمایلی به مصرف بیشتر مایعات ندارند و یا دچار ناهنجاری های الکترویلیتی، ممکن است نیاز به تزریق مایعات و سرم داشته باشند.

شفاکلینیک ، مرکز تخصصی درمان بیماریهای نشیمنگاهی از جمله درمان بواسیر ، درمان شقاق ( درمان فیشر ) ، درمان کیست مویی ، درمان فیستول ، درمان توده های ناحیه تناسلی ، درمان زگیل تناسلی به طور تخصصی و بدون درد و بیهوشی می باشد.

 

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 244 تاريخ : چهارشنبه 15 اسفند 1397 ساعت: 16:05

 فیلترهای هوا از جمله تجهیزات دستگاه های مختلف از جمله خودرو می باشد که به دلیل کاربرد مهمی که در زمینه حفاظت از موتور دستگاه ها دارد، جایگاه ویژه ای را داراست . در حال حاضر استفاده از فیلتر هوای مناسب و با کیفیت در یاسوج و سایر شهر های ایران از انتخاب های اصلی افراد متقاضی خرید این دستگاه به شمار می رود.فیلتر ۲۰: آماده ارائه مشاوره  و فروش در زمینه  زیر می باشد .

ساخت دستگاه کاغذ چین کن کاغذ به روش غلطکی

ساخت دستگاه کاغذچین کن کاغذ به روش غلطکی مخصوص ماشینهای سنگین

ساخت دستگاه کاغذ چین کن کاغذ به روش تیغه ای ،فیلترهای گرد ، باعرض و ارتفاع چین متفاوت جهت فیلترهای گرد برای بنزین و هوا و روغن و …

خط تولید فیلتر هوای خودرو

تامین کننده مواد اولیه ایزو و پلی، تور آلومینیومی، قالب ، کاغذ چین خورده . کاعذ خام ( رول)

مواد اولیه فیلترهوا. کاغذ خام . کاغذ چین شده

کاغذ فیلترهوا خودروهای سبک و سنگین در اوزان و عرضهای مختلف

کاغذ فیلترهوای صنعتی

فروش فیلتر هوای خودرو

فروش انواع فیلتر هوای ماشین هیوندای ،هیوندا ،نیسان ،تویوتا، بی ام دبلیو ،لیفان، ایسوزو،  برلیانس.

شرکت سام صنعت قومس سازنده مستقیم و بدون واسطه خطوط تولید فیلتر هوا در یاسوج میباشد.

به طور کلی خودرو‌ها از دو فیلتر هوا و روغن به صورت ثابت استفاده می‌کنند و برای جلوگیری از ورود ناخالصی‌های موجود در سوخت مورد استفاده به سیکل احتراق موتور نیز از صافی بنزین یا فیلتر بنزین بهره گرفته می‌شود.

با ما همراه باشید تا شما را با فیلتر هوا آشنا سازیم .

فیلتر هوا در یاسوج

فیلتر هوا در یاسوج

چه زمانی باید فیلتر هوای خودرو تعویض گردد ؟

اگر احساس کردید که خودرو شما با مشکلات زیر همراه است می بایست فیلتر هوای خودرو بازدید و در صورت کثیف بود تعویض شود.

  • افزایش زمان استرات
  • افزایش گازهای خروجی از اگزوز
  • افزایش مصرف سوخت
  • کاهش توان موتور
  • لرزش مداوم موتور
  • افزایش ایجاد رسوب بر روی شمع موتور خودرو
  • ریپ زدن موتور

فیلتر هوا در یاسوج

کاربردها مزایای استفاده از فیلتر هوا در یاسوج

به طور معمول هر ۱۰ هزار کیلومتر رانندگی با خودرو، باید فیلتر هوای آن عوض شود، در صورت به تعویق انداختن تعویض فیلتر هوا، راندمان عملکردی خودرو کاهش می‌یابد و هوای کافی به سیستم احتراق اتومبیل نمی‌رسد، از همین رو به تعویق انداختن تعویض فیلتر هوا، مصرف سوخت اتومبیل را تا ۲۵ درصد افزایش می‌دهد. فیلتر هوا آلوده می‌تواند جریان هوا را به موتور کاهش دهد و به معنای واقعی کلمه موجب خفه شدن آن شود. در نتیجه سیستم کنترل انتشار گاز و دود خودرو را تحت تاثیر قرار دهد. تعویض فیلتر هوا این مشکلات را از بین برده و موجب کاهش انتشار دود و به هدر رفتن سوخت، صرفه‌جویی در وقت وهزینه می‌شود.

بنابراین مهم ترین کاربرد فیلتر هوا ، تصفیه هوا است. حتما تا کنون انواع متعددی از فیلتر های هوا را دیده اید و یا استفاده کرده اید . و یا حتی شاید در انتخاب فیلتر هوا مناسب دچار تردید شده اید و مردد هستید که کدام نوع از فیلتر مناسب خودرو شما است، نگران  نباشید ما همراه شما هستیم.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 244 تاريخ : چهارشنبه 15 اسفند 1397 ساعت: 16:03

فایبر سمنت برد از جمله تجهیزات و به نوعی مصالحی است که به تازگی در صنعت ساخت و ساز جایگاه ویژه ای پیدا کرده است . در حال حاضر استفاده از فایبر سمنت در اردبیل و سایر شهر های ایران از انتخاب های اصلی معماران و سازندگان ساختمان است .

با ما همراه باشید تا شما را با فایبر سمنت برد آشنا سازیم .

مزایای استفاده از فایبر سمنت در ساری چیست ؟

بر طبق آماری شهرداری شهر ساری منتشر کرده است سالانه تعداد زیادی از افراد پروانه ساختمان در شهر ساری دریافت می کنند . این حجم انبوه از ساخت و ساز بیانگر رونق کسب و کار های مربوط به ساختمان است . بنابراین بسیار بدیهی است که معماران و مهندسان شیوه های نوین در ساخت و ساز را بیشتر برای ساختمان سازی بپسندند.

جدا از مسئله شیوه های جدید و نوین در ساخت و ساز ، سرعت اجرای پروژه ها و کم کردن هزینه ها یکی دیگر از مسائلی است که برای ساختمان سازان بسیار مهم است .

بنابراین بسیاری از معماران و ساختمان سازان مصالحی که سرعت بالایی در اجرا و هزینه متعادلی و مناسبی را داشته باشند انتخاب می کنند . از این رو فایبر سمنت یکی از مصالح و تجهیزات ساختمان سازان در شهر ساری می باشد .

فایبر سمنت در ساری

فایبر سمنت چگونه تولید می شود ؟

اگر انتخاب شما به عنوان یک ساختمان ساز استفاده از فایبر سمنت است ، پس حق مسلم شماست که بدانید که چگونه تولید می شود و اجزای تشکیل دهنده آن کدامند .

صفحات سیمانی مصلح شده با الیاف که با نام فایبر سمنت برد یا صفحات سیمانی الیاف دار شناخته می شوند، مخلوطی همگن از سیمان ، سیلیس ، الیاف و آب بوده که در فرایند پیچیده ای به نام ماشین هات چک Hatschek تولید می شود ، که عمل آوری نهایی آنها هوا خشک یا با دستگاه اتو کلاوAutoclave) )می باشد.

نحوه اجرای فایبر سمنت در ساختمان ها چگونه است ؟

فایبر سمنت برد توسط پیچ بر روی سازه فلزی که روی نما و یا دیوار داخلی یا خارجی ساختمان تعبیه شده است متصل می‌گردد که مشخصات سازه فلزی بسته به نوع کاربرد فایبر سمنت و همچنین نوع ساختمان و تعداد طبقات متفاوت خواهد بود. نکته حائز اهمیت در نصب فایبر سمنت رعایت درزهای انبساط و نحوه آببندی می‌باشد .

آیا فایبر سمنت عایق رطوبت است ؟

صفحات سیمانی الیاف دار ( سمنت برد ) به لحاظ اینکه عمداتاً از سیمان ساخته شده اند ذاتاً با محیط مرطوب و آب سازگاری خوبی دارند ، اما به دلیل وجود الیاف سلولزی در ترکیب آنها و خاصیت جذب آب بالای این مواد در هنگام اشباع شدن از رطوبت ( چه مستقیم و چه به وسیله بخار و رطوبت موجود در هوا منبسط و در هنگام خشک شدن منقبض می شوند و تنش های ناشی از این کاهش و افزایش طول بر روی محل اتصال ( محل پیچها ) نما را دچار مشکل خواهد نمود .

برای جلوگیری از اینگونه معایب فایبرسمنت برد در پشت پنل سیلر مخصوص استفاده شده و از روی پنل هم پرایمر و رنگ این وظیفه را انجام میدهند ، تا جذب رطوبت به حداقل رسانده شود .

موارد استفاده از فایبر سمنت برد در ساری چیست ؟

از آنجایی که  صنعت ساختمان را از مهمترین صنایع مولد و پیشران اقتصادی کشور می توان دانست ، پس بسیار بدیهی است که هر چقدر این روند سرعت بیشتری پیداکند و ساختمان سازان و معمارن هر چه سریعتر به سرمایه در گردش خود دست پیدا کنند ، می توانند رونق بسیاری را برای این صنعت به ارمغان آورند و این مهم جز با کوتاه کردن مراحل اخذ پروانه و استفاده از مصالح جدید که سرعت ساخت و ساز را بالا ببرند ممکن نخواهد بود .

شهر ساری از شهر هایی است که جز پشگامان استفاده از روش های جدید ساختمان سازی محسوب می شود  و فایبر سمنت یکی از محبوب ترین این مصالح است .

انتخاب سازندگان ساختمان انتخاب مصالحی است که ساخت و ساز را تسریع بخشد . فایبر سمنت برد انتخاب مناسبی برای این منظور است.

از آنجایی که در شهر ساری دارای آب و هوایی گرم و خشک است ، فایبر سمنت می تواند انتخاب خوبی برای این منطقه باشد. از طرفی دیگر استفاده از فایبر سمنت برد می تواند هم جابجایی مصالح و هم پیشرفت کار را تسهیل و تسریع بخشد.

فایبر سمنت برد در حال حاضریکی از بهترین نوع مصالح موجود برای پوشش دیوار و کف و می باشد و در نمای ساختمان کاربرد فراوانی یافته است.فایبر سمنت رنگی و فایبرسمنت طرح چوب تنوع زیادی زیادی را در نماسازی به وجود می آورند.

این صفحات برای ساخت و ساز خشک و سیمانی در تمامی ساختمان هایی که با اسکلت فلزی و بتنی ساخته شده اند برای پارتیشن بندی و پوشش دیوار داخلی و سقف و کف استفاده میشوند.

همچنین فایبرسمنت به دلیل داشتن خواصی چون برش پذیری بسیار مناسب ، خم پذیری ، سوراخ شدن و .. میتواند در مصارف خاصی جهت برآورده کردن خواست طراحان و معاران مورد استفاده قرار گیرد و در رقابت با مصالح مشابهی همانند چوب ، به دلیل مقاومت در برابر رطوبت و حریق و شرایط جوی دارای مزایای بیشتری است .

 

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 282 تاريخ : چهارشنبه 15 اسفند 1397 ساعت: 16:01

یکی از پرطرفدارترین صندلی های اداری ، صندلی مدیریتی است . هدف ما از معرفی صندلی مدیریتی ارائه اطلاعات به شما در زمینه لوازم و ملزومات اداری است . صندلی مدیریتی ، صندلی کارمندی، صندلی کارشناسی، صندلی کامپیوتر و … همه از دسته صندلی گردان به حساب می آ یند.

امروه به دلیل تنوع زیاد در صندلی های مدیریتی که در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارند گستره ی انتخاب شما بسیار بالاست . اما چیزی که باید مد نظر داشته باشید راحتی این نوع صندلی است که نقش اساسی را در حفظ سلامت و راحتی کارمندان دارد.

صندلی مدیریتی گردان جک دار مدل SM196

صندلی مدیریتی گردان جک دار مدل SM196 دارای مشخصات برجسته ای از جمله دسته کروم با پد انتگرال، پایه ی پنج پر کروم و همچنین مکانیزم قفل پشتی می باشد. صندلی مدیریتی بالسا محصولی مناسب برای مدیرانی است که ساعات طولانی را به فعالیت می پردازند و در معرض آسیب های استخوانی و مفصلی قرار دارند.
یکی از ویژگی های چشمگیر این صندلی، مکانیزم به کاررفته در تکیه گاه آن است. این صندلی با دو مکانیزم سینکرون اتوبوسی و تیلت کلاجی با امکان قفل در زوایای مختلف تولید می شود. لازم به ذکر است در مکانیزم سینکرون، تغییر زاویه پشتی و نشیمنگاه مجزا از هم اما در مکانیزم تیلت، تغییر زاویه این دو بخش از صندلی همزمان با هم صورت می گیرد.
پایه های پنج پر از جنس ورق فولادی با روکش نیکل کروم موجب جابجایی راحت و روان کاربران در محدوده پیرامون خود می شوند.

تنوع رنگ در این محصول این قابلیت را به مصرف کننده می دهد تا در زمان خرید صندلی مدیریتی، متناسب با طراحی داخلی اتاق و رنگ میزهای استفاده شده در محل بهترین انتخاب را داشته باشد.
این صندلی اداری از قیمت مناسبی برخوردار است و به همین دلیل می توان آن را در دسته بندی صندلی های مدیریتی مقرون به صرفه قرارداد.

آنچه درباره وی چوب باید بدانید :

یک صندلی مدیریتی مناسب باید به گونه ای باشد که چهار ناحیه ستون فقرات (گردن، پشت، کمر و دنبالچه) را پوشش دهد. در خرید یک صندلی مدیریتی مناسب به این نکته دقت کنید که ارتفاع آن قابل تنظیم باشد.

مجموعه وی چوب با ایجاد شبکه‌ای سیستماتیک این امکان را فراهم کرده که عرضه‌کنندگان کالا و ارائه‌کنندگان خدمات به‌آسانی با مخاطبان و مصرف‌کنندگان خود ارتباط مؤثر و دوسویه برقرار نمایند.
وی چوب یک فروشگاه بزرگ اینترنتی محصولات حوزه تجهیزات اداری می باشد  که امکان مشاهده ، انتخاب و خریداری کالای مبلمان اداری ، صندلی های اداری و ... از برندهای مختلف را به متقاضی این کالاها می‌دهد.
ما هر روز در تلاشیم بهترین تجربه خرید را، با بیشترین حق انتخاب و مناسب ترین قیمت برای مشتریان فراهم آوریم.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 270 تاريخ : چهارشنبه 15 اسفند 1397 ساعت: 16:00

قوانین مهم در خرید خانه و ملک : در خرید خانه و ملک رعایت برخی از نکات حقوقی باعث می شود تا خرید ملک خود اطمینان حاصل کنیم. در نظر گرفت برخی از موارد می تواند نگرانی های ما را در مورد ملک و خانه خریداری شده برطرف کند.

نکته شماره یک از مالک بودن فروشنده اطمینان حاصل کنید :

برای اطمینان حاصل کردن از مالکیت فروشنده باید به اسناد مالکیت او توجه کرد. اگر ملک مورد معامله دارای سند رسمی است، سند مزبور باید به‌دقت بررسی شده و از درج نام صحیح و کامل فروشنده به عنوان مالک، اطمینان حاصل شود. هرگاه هنوز سند رسمی به نام فروشنده صادر نشده است و او می‌خواهد ملک را به استناد مبایعه‌نامه (قولنامه) به فروش برساند، لازم است درج نام او به عنوان خریدار در مبایعه‌نامه بررسی شود.

نکته شماره دو دارا بودن اختیار فروش در صورت مالک نبودن :

در این فرض علاوه بر حصول اطمینان از مالکیت موکل (شخصی که برای فروش وکالت داده است) به صورتی که در بند پیشین گفته شد، صحت وکالت اعطا شده نیز باید بررسی شود. هم‌چنین از معتبر بودن وکالتنامه باید اطمینان حاصل کرد. چراکه ممکن است تاریخ وکالتنامه منقضی شده یا موکل، وکیل را پیش‌تر عزل کرده باشد. بنابراین با انجام یک استعلام، می‌توان از به‌روز بودن و معتبر بودن وکالتنامه مطمئن شد.

بنابراین لازم است خریدار، علاوه بر بررسی صفحه‌ی اول مبایعه‌نامه که معمولا به درج نام طرفین مبایعه‌نامه اختصاص دارد و حصول اطمینان از مالکیت فروشنده، سایر مواد مبایعه‌نامه را نیز بررسی کند تا مطمئن شود فروشنده علاوه بر مالکیت، حق انتقال ملک را نیز دارد.

نکته شماره سه مطابقت مشخاصت ملک با سند مالکیت

لازم است نشانی ملک، پلاک ثبتی، حدود اربعه و کد پستی آن تا حد امکان با اطلاعات مندرج در مبایعه‌نامه یا سند تطبیق داده شود و در صورت وجود مغایرت، از انجام معامله پیش از اصلاح سند خودداری شود.

نکته شماره چهار در رهن نبودن ملک

گاه ممکن است فروشنده‌، خانه‌ی خود را برای گرفتن وام در رهن بانک گذاشته یا اینکه ملک در اجرای حکم صادر شده از مراجع قضایی بازداشت شده باشد. در این فرض هرچند اصولا تنظیم مبایعه‌نامه امکان‌پذیر است ولی تنظیم سند رسمی به نام خریدار، منوط به فک رهن یا رفع بازداشت از ملک است. بنابراین در این موارد توصیه می‌شود که تدابیر لازم جهت انجام امور فوق توسط فروشنده به عمل آید تا تنظیم سند رسمی با مشکل مواجه نشود.

نکته شماره پنج دریافت و اخذ مفاصا حساب

پیش از فروش ملک، فروشنده باید تعهدات مالی مربوط به خانه را پرداخت کند و مفاصاحساب‌های مربوطه را به خریدار تحویل دهد. ازجمله‌ی این موارد، مفاصاحساب شهرداری در خصوص پرداخت عوارض نوسازی است

نکته شماره شش مشخص نمودن پارکینگ و انباری در سند مالکیت

هرگاه توافق طرفین بر این است که ملک همراه با پارکینگ و انباری به فروش برسد، لازم است این موضوع به همراه مشخصات دقیق آنها در مبایعه‌نامه یا سند ذکر شود. هم‌چنین هرگاه ملکی بیش از یک پارکینگ داشته و تمامی آنها قرار است منتقل شود، این موضوع باید صراحتا در اسناد قید شود. در غیر این صورت فروشنده الزامی به این انتقال ندارد.

پروژه های ساختمانی منطقه ۲۲ از بهترین پروژه های ساختمانی در تهران می باشد، چرا که منطقه ۲۲ تهران ، دارای رشد بسیار زیادی می باشد.چنانچه قصد خرید و اجاره و رهن ملک یا آپارتمانی را از میان پروژه های ساختمانی منطقه ۲۲ تهران دارید، با املاک آبنوس تماس بگیرید.

گروه مشاورین املاک پارلمان غرب با کادری مجرب در معاملات املاک تهران وبطور تخصصی در منطقه ۲۲ خدمت هموطنان ، بخصوص مشتریان عزیز تهرانی که قصد سرمایه گذاری یا سکونت در منطقه را دارند می باشد. منطقه ۲۲ شهرداری تهران جدیدترین و مدرن ترین منطقه شهری تهران است که در شمال غرب تهران واقع شده‌است. این منطقه در طرح تفصیلی تهران به عنوان قطب گردشگری تهران مطرح شده است تا نیازهای رفاهی شهر تهران را برطرف سازد که بر همین اساس پروژه های بسیاری از جمله آبشار تهران، دریاچه مصنوعی چیتگر، محور چهارباغ ، بوستان جوانمردان ایران، شهربازی هزارویک شهر(تهران لند)، تهران مال ، پارک آبی چیتگر، پردیس سوارکاری، تله کابین و مونوریل چیتگر در این منطقه در حال ساخت و تکمیل می‌باشند. با وجود پارک‌های جنگلی چیتگر، خرگوش دره، لتمال کن و جهت وزش باد در تهران که عموما غربی-شرقی است این محدوده از تهران آب و هوای پاکیزه و مطلوبتری نسبت به دیگر مناطق تهران دارا می‌باشد.تیم ما آماده اطلاع رسانی صحیح ، به شما عزیزان جهت سرمایه گذاری در املاک منطقه ۲۲ می باشد .امید است از عهده رسالتی که بر دوش داریم به شکلی شایسته بر آئیم.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 241 تاريخ : چهارشنبه 15 اسفند 1397 ساعت: 15:56

خبرنامه